Grupy

Aktualności

Dyżur wakacyjny 2022

Szanowni Państwo Bardzo proszę o zapoznanie się z zasadami organizacji dyżurów wakacyjnych w nowodworskich przedszkolach, opublikowanymi ...

Wpłata - Rada Rodziców

Informacja o wpłatach na fundusz Rady Rodziców Numer konta do wpłat: 03 8011 0008 0001 0000 5148 0001 Rodzaje ...

Regulamin funkcjonowania PP3 w ...

Regulamin funkcjonowania PP3 w Nowym Dworze Maz. w okresie epidemii COVID-19 udostępniony jest pod linkiem Rodzice mają obowiązek zapoznania ...

KORONAWIRUS -działania ...

Aktualne zasady i ograniczenia -------- > link PODSTAWOWE ŚRODKI OCHRONNE PRZECIWKO ...

Linki

Ramowy rozkład dnia

 

ROZKŁAD DNIA

    w oddziałach dzieci 3- i 4-letnich:

,,KOTKI”, ,,MISIE”, ,,SÓWKI”, ,,WRÓBELKI”, ,,SŁONECZKA, ,,ŻABKI”

 

 6: 30 -  8:15      schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, zajęcia wspomagające indywidualne i w zespołach, poranne ćwiczenia gimnastyczne

Dzieci:

  • posługują się zwrotami grzecznościowymi 
  • podejmują samodzielnie aktywność zgodnie ze swoimi zainteresowaniami
  • korzystają ze swobodnego dostępu do kącików zabaw
  • doskonalą już nabyte sprawności i umiejętności
  • usamodzielniają się i nawiązują kontakty społeczne z innymi dziećmi i nauczycielami
  • uczestniczą w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej

 

 8:15 -  8:30          przygotowanie do śniadania

Dzieci:

  • aktywnie dbają o higienę własną i otoczenia
  • nabywają i utrwalają nawyki higieniczne

 

 8:30 – 9:00          śniadanie

Dzieci:

  • doskonalą umiejętności samodzielnego spożywania posiłków

 

 9:00 – 10:00        zajęcia programowe, edukacyjne w sali lub na powietrzu

Dzieci:

  • wykazują naturalną chęć poznawania otaczającego świata wszystkimi zmysłami, odkrywają i kreują rzeczywistość podczas działalności intelektualnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej
  • pod kierunkiem nauczyciela i korzystając z różnych źródeł wykorzystują wiedzę już nabytą lub zdobywają nową wiedzę podczas aktywnej działalności
  • poznają swoje możliwości, znajdują różne sposoby rozwiązywania zadań w celu znalezienia odpowiedzi na nurtujące pytania
  • uczą się szanować odmienne zdanie i działania w zespole

 

10:00 – 10:20        II śniadanie

 Dzieci:

  • nabywają świadomość potrzeby spożywania owoców, surowych warzyw

 

10:20 – 11:40     pobyt na powietrzu – zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki

Dzieci :

  • doskonalą umiejętność samodzielnego ubierania i rozbierania się
  • dokonują swobodnego wyboru aktywności
  • utrwalają materiał programowy podczas zabaw organizowanych przez nauczyciela oraz w trakcie zabaw dowolnych
  • są świadome korzyści płynących z pobytu na świeżym powietrzu
  • uczestniczą w zabawach i grach terenowych (w zależności od pogody)
  • poznają najbliższe otoczenie przedszkola podczas spacerów, wycieczek
  • znają zasady bezpiecznego korzystania ze sprzętu w ogrodzie przedszkolnym
  • integrują się z kolegami z grupy oraz z dziećmi z innych grup

 

11:40 – 12:00        przygotowanie do spożycia zupy

Dzieci:

  • pomagają w zagospodarowaniu sali oraz czynnościach porządkowych
  • doskonalą umiejętności samodzielnego spożywania posiłków, korzystania ze sztućców.

 

12:00 – 12:20       zupa

 Dzieci:

  • doskonalą zasady kulturalnego zachowania się podczas posiłku

 

12:20 – 13:30      odpoczynek na leżakach

Dzieci:

  • doskonalą czynności samoobsługowe (ubieranie, rozbieranie się itp.)
  • odpoczywają na leżakach przy dźwiękach muzyki relaksacyjnej lub bajce czytanej przez nauczyciela

 

13:30 – 13:50       zabawa ruchowa, przygotowanie do II dania

Dzieci:

  • pomagają w zagospodarowaniu sali oraz czynnościach porządkowych

 

13:50 – 14:20       obiad – II danie

Dzieci:

  • doskonalą zasady kulturalnego zachowania się podczas posiłku

 

14:20 – 17:00       zajęcia indywidualne i zespołowe, zabawy dowolne; rozchodzenie się dzieci

Dzieci:

  • inicjują gry i zabawy indywidualne lub zespołowe według własnych pomysłów
  • uczą się współodpowiedzialności i rozumienia potrzeb innych,
  • uczestniczą w rozmowach z nauczycielem, kolegami, rodzicami,
  • uczestniczą w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • stosują zwroty grzecznościowe przy pożegnaniu

 

odbiór dzieci z przedszkola od godziny 14:30

 


 

ROZKŁAD DNIA

    w oddziałach dzieci 5-letnich:

   ,,TYGRYSKI”, ,,MOTYLKI”

 

 6: 30 -  8:15       schodzenie się dzieci, zabawy dowolne, zajęcia wspomagające indywidualne i w zespołach, poranne ćwiczenia gimnastyczne

Dzieci:

  • posługują się zwrotami grzecznościowymi 
  • są aktywne podczas organizacji swojej działalności poprzez zgłaszanie propozycji działań
  • aktywnie rozwijają swoje zainteresowania korzystając ze swobodnego dostępu do kącików zabaw
  • doskonalą już nabyte sprawności i umiejętności
  • usamodzielniają się i nawiązują kontakty społeczne z innymi dziećmi i nauczycielami
  • uczestniczą w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej

 

 8:15 -  8:30          przygotowanie do śniadania

Dzieci:

  • aktywnie dbają o higienę własną i otoczenia
  • utrwalają nawyki higieniczne

 

 8:30 – 9:00          śniadanie

Dzieci:

  • doskonalą umiejętności samodzielnego spożywania posiłków

 

 9:00 – 10:00        zajęcia programowe, edukacyjne w sali lub na powietrzu

Dzieci:

  • wykazują naturalną chęć poznawania otaczającego świata wszystkimi zmysłami, odkrywają i kreują rzeczywistość podczas działalności intelektualnej, plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej
  • pod kierunkiem nauczyciela i korzystając z różnych źródeł wykorzystują wiedzę już nabytą lub zdobywają nową wiedzę podczas aktywnej działalności
  • poznają swoje możliwości, znajdują różne sposoby rozwiązywania zadań w celu znalezienia odpowiedzi na nurtujące pytania
  • uczą się szanować odmienne zdanie i działania w zespole

 

10:00 – 10:20        II śniadanie

 Dzieci:

  • są świadome potrzeby spożywania owoców, surowych warzyw

 

10:20 – 11:40      pobyt na powietrzu – zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki

Dzieci :

  • dokonują swobodnego wyboru aktywności
  • utrwalają materiał programowy podczas zabaw organizowanych przez nauczyciela oraz w trakcie zabaw dowolnych
  • są świadome korzyści płynących z pobytu na świeżym powietrzu
  • uczestniczą w zabawach i grach terenowych (w zależności od pogody)
  • poznają najbliższe otoczenie przedszkola podczas spacerów, wycieczek
  • znają zasady bezpiecznego korzystania ze sprzętu w ogrodzie przedszkolnym
  • integrują się z kolegami z grupy oraz z dziećmi z innych grup

 

11:40 – 12:00        przygotowanie do spożycia zupy

Dzieci:

  • pomagają w zagospodarowaniu sali oraz czynnościach porządkowych
  • doskonalą umiejętności samodzielnego spożywania posiłków, korzystania ze sztućców.

 

12:00 – 12:20       zupa

 Dzieci:

  • doskonalą zasady kulturalnego zachowania się podczas posiłku

 

12:20 – 13:30       zajęcia relaksacyjne, zabawy, zajęcia indywidualne i  zespołowe w sali lub na powietrzu

Dzieci:

  • biorą udział w zabawach relaksacyjnych mających na celu odpoczynek, wyciszenie,
  • utrwalają zdobyte wiadomości, umiejętności
  • podejmują działania rozwijające zainteresowania i uzdolnienia
  • uczestniczą w zajęciach wyrównawczych oraz zajęciach dodatkowych.

 

13:30 – 13:50       zabawa ruchowa, przygotowanie do II dania

Dzieci:

  • pomagają w zagospodarowaniu sali oraz czynnościach porządkowych

 

13:50 – 14:20       obiad – II danie

Dzieci:

  • doskonalą zasady kulturalnego zachowania się podczas posiłku

 

14:20 – 17:00       zajęcia indywidualne i zespołowe, zabawy dowolne; rozchodzenie się dzieci

Dzieci:

  • inicjują gry i zabawy indywidualne lub zespołowe według własnych pomysłów
  • uczą się współodpowiedzialności i rozumienia potrzeb innych
  • uczestniczą w rozmowach z nauczycielem, kolegami, rodzicami
  • uczestniczą w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • stosują zwroty grzecznościowe przy pożegnaniu

 

odbiór dzieci z przedszkola od godziny 14:30


 

Kontakt

Publiczne Przedszkole nr 3

ul. Bohaterów Modlina 26
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

tel: 22 775-35-44
e-mail: sekretariat@pp3.nowydwormaz.pl

Mapa dojazdu

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.